Sponsor Bağlantı

26.03.2012

Deli İşi Öğrenci Yemekleri - Tavuk Ciğeri

Uzun süre geçti biliyoru, kusuruma bakmayın arkadaşlar uzun ve zorlu bir süreçte bulundum bu yüzden uzun süredir giremedim ve herhangi bir paylaşımda bulunamadım.. Elbette hiçbiriniz bilmiyor neler olup bittiğini. :) Erasmus programını bilmeyeniniz yoktur eminim ki. İşte ben de bu programdan faydalanarak Polonya'ya Olsztyn şehrine geldim ve yaklaşık 1 aylık bir süredir burada yaşıyorum.. Aslında eğlence olarak baktığımızda Kortowo'da bulunmak büyük şans ;) her gece parti bulmanız mümkün her yer gece kulubü dolu.. Ama burada sorun olabilecek şeylerden birisi de yemek.. Elbette müslüman evladı olarak birçok şeye dikkat ediyoruz bunlardan birsi de domuz eti. Bir çok besin domuz eti ile hazırlanmakta ve istediğiniz ürünleri markette bulmak güç olabiliyor.. kahvaltı, yumurta, kızartma derken günleri geçirmedik değil :) daha  dün 3 öğün yumurta yedim ama farklı şekilde hazırlanmış elbette :) ilki domatesli, ikincisi sucuklu ve sonuncusu da yeşil zeytinliydi :D ama dışarıda olmak ve kültürel olarak bu kadar farklı bir yerde bulunmak zor olduğu kadar güzel de :) bugün bir arkadaşımla süper markete gittik ve gözümüze tavuk ciğeri çarptı dedik ki neden olmasın :) işte onun tarifini yapacağım size elbette öğrenci işi elbette saçmalık vardır içinde :) normal tarifini biliyorsanız yorum olarak yazmanızı isteyebilir miyim sizden? :)

Malzemeler;
500 gr Tavuk Ciğeri
1 adet orta boy soğan
2 tane domates
1 adet biber
4-5 adet mantar

Hazırlanışı;
Öncelikle tavaya bir miktar sıvı yağ koyunuz :p soğanları küçük parçalar halinde doğrayıp pembeleşinceye kadar kızartınız. tavuk ciğerlerini kuşbaşı et şeklinde doğrayınız ve bol su ile yıkayınız. Karaciğerde oldukça kan akımı fazla olan bir organ olduğu için ciğerin kesimi sırasında kan pıhtılarını görmeniz olası.. küçük parçalar halinde doğradığınız domates biber ve mantarı ilave ediniz bir süre pişirdikten sonra tavuk ciğerlerini de ilave ederek karıştırınız. yaklaşık 10 dakika içerisinde yemeğiniz hazır olacaktır. Afiyet olsun :) beğenirseniz yorumlarınızı eksik etmeyiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder